95ste vierdaagse nijmegen 2011

25 aug

dag 1 maandag aankomst bijna definitief 18 juli 2011

 Hoi Hoi allemaal

 8.00 ringggggggggggggggggggggggggggggggggg! Ja ik ben onderweg. Natuurlijk veel… en veel te veel zooi om naar beneden te krijgen…een grote koffer, een tas een andere tas en schoudertas, Tonnie en Hans brachten me naar het station zo lief…. omdat NS op die dag bezig was met een storing tussen Dordrecht en Breda brachten ze me naar Geldermalsen. … want natuurlijk, Hoe kan het ook anders,  stikte ik gelijk van de zenuwen!… Niet meer nodig want, Moe vond het ook goed dat Hans dat deed. Mijn schatten. Als ik zo is naar buiten kijk word ik niet echt vrolijk van het WEER…. al dollende weg heb ik er de af gelopen week maar mee lopen lollen, zwemvierdaagse, neem je zwembanden mee….ja ach he!! Maar goed zit in de trein naar Utrecht daar overstappen. ondertussen vroegen andere passagiers ga je op vakantie?  Nee hoor ik ga de vierdaagse lopen! Eigenlijk ging dat trein reizen super snel, aldoor twitterde ik berichtjes… zo leuk als je wat ga doen. En ook weer leuk om terug te lezen Straks na de hele happening, Zo meteen op naar de wedren. Ik  ben zo benieuwd, ondanks dat ik weet wat er gaat gebeuren, even me inschrijving verzegelen hihihi dan ga ik richting station terug en me spullen in het hotel brengen zo zin in……

wedren 11.00 pff wat een gesleep met die spullen zeg whahahaha tis dak tussendoor nog moet werken als het mee zit. De inschrijving is helemaal afgerond.  En ik heb Morgen de vroege START hihi pfff 05.15 hahahaha nee hoor valt mee. Dat betekend vroeg op, maar okay dat weet je op voorhand wanneer de stappers gaan slapen, lopen de vroege vogels hun weg …grapje .

Zo echt he heb er zo onwijs naar uitgekeken om te kunnen starten ! Vast beraden als ik ben.  Loop ik dit jaar op me sloffen,  ja sorry hoor zo pijn in me´n voeten gehad vorig jaar ! We zullen zien of dat het lekker zit en te doen is… heb 2 paar bij me hello kitty roze sloffen en Spaanse sloffen. Ik zat nog even op twitter een berichtje te versturen aangekomen op de wedren etc blabla

dus zat met me hoofd in mijn roze vierdaagse wolk,  echt een roesmomentje ! Al zitten op een bankje op de wedren. kijk ik ineens op en zie ik daar een leuke vlotte meid staan, hoi ik zie je hier zo zitten mag ik je wat vragen, gelijk sprong me smile terug op me gezicht WAT gaaf…tuurlijk mag je wat vragen. Aangenaam Ellen ze stelde zich voor. ze vertelde me over haar project KOTL of te wel Kunst om te lopen ik verwijs jullie dan ook graag naar haar website toe :

http://kunstellen.wordpress.com/kunst-om-te-lopen/

kortom Ja natuurlijk wil ik dit ik ben dol op kunst!! Echt nieuwsgierig Vrijdag bij Malden kan ik dan het resultaat gaan bekijken zo kicke! Deze dingen geven net een tintje extra aan de vierdaagse,  weet je hoe lief dat dit is! heel me hartje word hier blij van. en dat meen ik echt…. na een kleine babbel ben ik dan uiteindelijk met die koffers zooi aaaaaaaaaaaaaaah hahahaha weer op pad gegaan terug naar het station in Nijmegen op naar Arnhem en dan overstappen naar Duiven ! Op weg naar het Hotel!!! (als ik die kan vinden dan he?? CEWL

 

DUIVEN 13.25 ongeveer EN TOEN ???

 Uiteindelijk stopte er een 8 personen busje, meid stap in. Er is bij het Hotel is geen halte maar ik gooi je er wel even af, …o dank u wel meneer! Zo dus je start morgen ochtend? Ja meneer heb er onwijs veel zin in… en wie weet woon ik volgend jaar een stuk dichterbij hier in Duiven attans als het mee zit.  Nu eerst de vierdaagse. Ik kreeg echt van alles te horen over arnhem, en wat die man een keer met vrienden had gedaan…. Er stond toen een bord welkom in Arnhem langere tijd terug al weer, maar de wandelaars liepen Elden binnen, dus hadden we het bord veranderd en een nieuw doek op gehangen welkom in Elden… die mocht niet blijven hangen etc . Maar meissie, kijk daar is je hotel. Ik keek op, en zag Hotel van der Valk, ow wauw… ben zo nieuwsgierig naar me kamer daar! Dank u wel meneer. wacht maar meid ik zet je gewoon voor de deur af! Wow okay dan, mensen zijn hier zo onwijs aardig.  Hoefde ook al geen kaartje te kopen van hem, hij zei gedoe om niks, dat ding is toch kapot.  Echt met alles ben ik nu, echt al reuze en reuze verrast en kan je zeggen I am Fucking Happy Gedag gezegd tegen de buschauffeur. en inchecken in het hotel zo cool weet je hoe mooi het er is? echt prachtig…

Aangekomen bij de receptie kreeg ik een enveloppe me daarin nog een bandje die je om moest doen. en nog wat papieren… ze vroeg heb je hoogtevrees? ik nee hoor valt mee. Goed dan is je kamer op de:  11de verdieping, kamer 1106.Dank u wel…..waaaaaaaaaaah cewl dat voorspelt een mooi uitzicht. Op met de spullen naar de lift toe….. werkelijk ik kwam boven deed deur open met het pasje en me indruk was…. Ooooooooooooooo! Me mond viel open, ik heb staan springen, ik keek naar de badkamer echt oee. Op dat moment toch even traantjes in me ogen gehad.  (gewoon gezonde spanningen zo leuk ) Liet ook gelijk het bad vol lopen heerlijk man met bubbels erin!!! Dit kan niet anders dan genieten worden, wow ik ben met recht een BOFKONT ECHT WAAR. weer zo film momentje zo mooi dat bed zo zacht zo groot de kamer zo groot ow wauw wauw…. dus jullie raden vast wel wat ik nu ga doen in dat grote BAD, Jep Ik ga BUBBELEN…. en ONTSPANNEN, straks zie ik wel weer verder, me spullen klaar leggen voor morgen want buiten om  Vakantie, ben ik hier om Morgen 40 km te lopen! Daarna , terug naar al het moois hier,i maar heb ook onwijs veel zin om te gaan lopen!!! Onder tussen pakte ik me BlackBerry even twitteren wat voor geweldige kamer ik heb aan getroffen SMILE,  jammer genoeg komen me blogjes pas achteraf online!  Heb er echt even de tijd niet voor , wil echt even genieten van dit alles hier, maar goed wat opgeslagen staat vergaat niet attans als de laptop het blijft doen… maar lieve luitjes me bad loopt bijna over…. straks heerlijk slapen in een super fris bed wat onwijs lekker ligt,  morgen ochtend om 03.30 opstaan. Tonnie gaat me wakker bellen mijn lieverd om zeker te zijn dat ik me niet verslaap in dat heerlijke bed!

 

dikke kus en knuffels xxxjes en                                                                                     tot morgen!!!

Wandeldag 1 de dag van Elst 19 juli 2011

goede nacht allemaal!!!

Och het valt eigenlijk nog mee 03.30 wowowow chill me telefoon (BlackBerry)…Begon me daar ineens te blèren….(SCHRIK)
“Zo lief Tonnie belde me wakker. Goede Morgen lieverd even een babbeltje maken”… Nu dan de voetjes op de grond, en hobbelde ik over een heerlijk zacht tapijt richting badkamer (hihi mijn badkamer)..naar de IJSKOUDE TEGELS in de Douche… Hoezo klaar waker! Eventjes snel een douche nemen, haren doen en make-up aankleden en op naar het ontbijt !

Vandaag heb ik de vroege start! 05.15 best lekker,  ” 04.10 Ontbijt in het hotel´ …ik ontbijt eigenlijk nooit , koos voor watermeloen en een appelmix fruit salade en een bakje koffie,  zonder koffie ben ik NIKS LOLZZZ. Koffie op fruit op: loop me bordje richting de keuken en vraag waar moet ik dit laten? “mevrouw dat hoef u niet op te ruimen dat doen wij “Okay goed natuurlijk, gossie ben dat niet gewent. Meisje van de bediening zei zou ik u lunch pakken…ik glimlachte maar en zei ja dank je wel, we wensen u een hele fijne wandeltocht vandaag en hopen dat het weer mee zit. Echt wel kei lief vind ik!

Heb absoluut zin om te starten en tegelijkertijd deed het pijn me kamer/hotel achter te laten. “Want jeetje zeg, een prinsessenkamer werkelijk en het Bed zo GROOT en heerlijk zacht! Het lag in ieder geval helemaal geweldig!”…Maar goed als ik vandaag de voetjes er goed onder zet ben ik zo terug, om van me kamer te kunnen genieten.
” Hoe heerlijk straks in een bad een eigen privé… bubbelend bad ” hihi,,,

Om 04.30 vertrekt er voor de deur van het hotel een bus naar de wedren.
deze zet de wandelaars 100 meter bij de start eruit hahaha… wel fijn!! Reisbureau Toonen Nijmegen doet dat elke ochtend dit is vanuit het Hotel geregeld. Ideaal!!!

“dol dwaze leuke en gezellige buschauffeurs hebben zei in dienst.”

 kwam bij de bus in gedachte aanlopen ” Ron” zo heette de beste man die ons ging rijden… zei: zo meid toch niet een beetje chagrijnig? Ik keek hem verbaasd aan welnee joh !!!! ‘k zou niet durven hahaha keek echt met duffe ogen op dacht wat is dit Erik van Tijn???? en hij noemt zich Ron sure.
“Word ik nu zo gek dat ik zelfs juryleden van Idols des tijd zag staan huh?? Volgens mij slaap ik nog” Nee de buschauffeur leek er gewoon wat op alleen ietsjes voller!!!

In de bus onderling was het ook heel gezellig veel eerst jaar lopers hahaha. Ik ben tweede jaar, kijken of ik me examen kan halen..lol

Natuurlijk twitterde ik van alles … Dit jaar kunnen mensen me net iets beter volgen via twitter- hyves – facebook, het meest via twitter…dat is gewoon snel en makkelijk…

 ‘Krijg nu al van alle kanten leuke en lieve berichtjes van voor mij bekende tot onbekende mensen;

“Bianca je kent me niet maar veel suc6 bij je eerste wandeldag ik ga je volgen “etc….
( en dan is de Blackberry ineens een heeeeeeeeeeel stuk leuker ondanks het feit dat je heel voorzichtig er mee om moet gaan anders zit je zonder batterij zo K** )

Nu de bus van start is!
Word ik wat nerveus … wat zou het weer gaan doen?
ik ben zo niet gekleed op warm weer, ook niet echt op regen heb een zwart suède achtige huispak aan met knal roze truitje eronder ,plus sjaal en me Hello Kitty sloffen ik had het al gezegd en nu heb ik ze ook echt aan. Nu hopen dat het werkt zoals ik hoop!!!! we zullen het gaan zien.

En we zijn gestart, gaaf wat een sfeer, “allemaal vierdaagse stappers die de wandellaars toe komen juichen” de een nog leuker dan de ander… die mensen maken ook zeker sfeer tijdens de start en wandeltocht

5.00 daar sta je dan voetje voor voetje op naar de eerste bliep…er stond een jonge knul half bezopen in een bloembak. Hij imiteerde de dansende agent van vorig jaar op de via gladiola je kon duidelijk zien dat de mensen er om konden lachen… die jongen maakte werkelijk een hele show ervan, vroeg aan mense: bent u jarig en bij Ja… begon hij te zingen ,,, ondertussen schuifelend steeds meer naar de start woehoe there we go….

05.38 de dag van Elst is gestart

 Voel me helemaal blij… Daar gaan we dan op na het trotseren van de eerste 40 km hihihihi… later op vandaag in Elst ga ik Melody het pas geboren baby’tje van DJ GALEGA Marco ontmoeten.
de zus van Marco, Carly zou daar ook zijn en opa Henkie *van lief klein konijntje samen met oma knuf heb Henkie nog niet eerder ontmoet evenals de mama van Carly en Marco niet, zie er best naar uit straks
over de helft dus dat duurt nog wel eventjes.  “Carly ken ik door martin haar zoon  en het zijn schatjes” heb zin om haar te knuffelen vorige week afgesproken, hebben een poosje zitten babbelen op msn!!… maar dat is allemaal straks dus pas!
Het loopt heerlijk, en het is nog steeds geweldig droog!! so far so good valt het dus enorm mee!!! Al heb ik het wel wat warm in deze kleren maar okay jammer dan.
Onder tussen staat me telefoon  rood gloeiend echt hé,

Het is zo leuk, ik word echt heel erg gesteund door lieve en leuke berichtjes en er blijven er maar binnen komen .
Dit jaar loop ik echt alleen, tussen ongeveer 42.000 man dus wat is alleen
zo nu en dan heb je een leuk gesprekje onderweg, op de weg naar Elst. Sprak ik een man , die ooit begon aan de vierdaagse als ‘militair’ en nu individueel loopt voor de 30ste keer! “kom ik aan met me 2de keer whahahaha ‘ ….nee echt ik heb zo onwijs respect….! Iedere wandelaar die deel hier aan neemt, mijn volle respect, verkijk je niet tis soms enorm zwaar….! het interessante van verschillende mensen spreken onder weg is dat iedereen zijn eigen motivatie heeft. En natuurlijk zijn er ook die just lopen om de sport. maar echt ieder heeft zijn eigen verhaal.
Deze man had zo alleen tijdens de vierdaagse, een andere vrouw/vriendin of wel wandelmaatje ooit 10 jaar geleden elkaar gekruist tijdens het wandelen… en zei treffen elkaar elk jaar weer om 4 dagen met elkaar te lopen, sturen elkaar een kaartje met de verjaardagen dat soort contact.
Het is leuk te zien hoe mensen elkaar onderling opzoeken voor wandelmaatjes of even voor een babbeltje tussen door of, of , of en of…. je merkt echt dat iedereen met elkaar is, groot , klein, dik of dun, rijk of arm het speelt geen rol, ze zijn er voor elkaar !! Of het nu om : Een ‘lach’, een ‘traan’, een ‘instortmoment’, de wel bekende visueel  ‘man met de hamer’ verhaaltje, gaat er word geluisterd , getroost, gelachen,….en dat is enorm mooi om te ervaren! Het kan wel, als we maar willen. Daarom ben ik dus zo blij ik geniet hier echt van. Het is zoveel meer dan alleen lopen  … er gaat van alles door je heen soms verdrietige dingen andere momenten leuke plezierige gedachtes. Elst in zicht! nu moet ik zelf eventjes gaan opletten of ik Carly zie,,, na het winkelcentrum had ze gezegd aan de rechter kant zouden ze zitten… De man die onderweg ben tegen gekomen heb ik achter gelaten toen hij ging pauzeren. Liever loop ik eventjes door, voelde nog niet de drang naar pauze…. en eigenlijk wat me vorig jaar zo ver leek… is nu al achter me, tjeeh! Gaat super, Het is net 09.53… Ja ik zie Carly !
heel even trok ik dan ook helemaal blij, een klein sprintje naar haar toe!!  Werd met twee armen ontvangen en geknuffeld zo F*CK echt zo gaaf dit deed me zo goed… wat onwijs lief! Carly maakte nog 2 foto s van me hihihi en gaf me nog een knuffel en liet me Melody zien….. Ooooh wauw, wauw wat een klein lief teer meisje nog maar net 4 weekjes jong…. zo stelde Carly  me ook eventjes voor aan OMA KNUF, wat een onwijs lieve vrouw ook van haar kreeg ik “haar bijnaam verraad het al: een knuffel……Je kan me niet blijer maken dan met een knuffel !( ben echt een knuffeldier ) maar genoeg knuffelwoorden op een rij . Hierna ben ik weer verder gegaan, heerlijk ben over de helft…. en het gaat supers…. Natuurlijk onderweg hoe kan het ook anders…kreeg ik opmerkingen over me sloffen, weet je soms zet je dan gewoon eventjes je gehoor af… als het neerwaarts bedoelde opmerkingen zijn,,,, of dacht stiekem whahaha maar ik heb nog geen zere voeten NOG NIET!!!….

Een cameraploegje (bestaand uit 2 personen 1 cameraman en een verslaggeefster) wat ik..?…ga ik geïnterviewd worden,? De verslaggeefster wenkte me aan de kant
sloffen media whahahahaha,….mijn sloffenmedia. – meid je loopt op sloffen? Zie ik dat nu goed?.. -Klopt de aankomende dagen loop ik op sloffen, ik heb zo veel last gehad vorig jaar van me voeten dat ik hem dit jaar op me sloffen ga lopen, spreekwoordelijk Loop hem op me sloffen uit hahaha. en ik loop voor me lieve kleine meisje die bij oma woont en ik erg mis en nu kan ze me toch zien voorbij komen als dat het geval is ! Zo in die aard ging het gesprekje.  Was niet eens zenuwachtig, zo cool….. wel stom is dat ik niet zeker weet welk zender.
Van mensen om me heen hoorde ik dat het live was bij tv Gelderland, ze liepen zelfs nog een stukje met me mee hihi ….

Oosterhout Krijg nou wat, keek op , Chris! met Chris heb ik gewerkt in 2009 fotoshoots, bij de RET. weer werd ik blij gewoon fijn weer een bekend koppie te zien… kreeg een hele dikke knuffel hij zei joh je staat te trillen, heb je al gegeten ? Heb nog geen pauze genomen, alleen nog maar gelopen… Chris keek om , naar naam in het midden gelaten, *Diana* heb jij nog druivensuiker… Voor ik er erg in had zat er twee tabletjes druivensuiker in me mond…. kreeg het mee en ze gaven me de tip drinken en blijven eten

( mijn grootste probleem is juist eten onderweg, ik ga daarop spugen , had s ochtends alleen 1 banaan, stukjes watermeloen, appelfruitmix idee op )
Nog een dikke knuffel en weer van start. ze zeiden stop anders af en toe even bij de RET rustpunten tussen door!

Bijna eind Oosterhout – bijna de dijk ….  Oosterhoutsedijk een boerderij nu 11.20 beetje pijn in me onderbuik steekjes…tijd voor een pauze? lijkt me ff handig,,, vertelde de vrouw achter het kraampje, ik heb steekjes in me onderbuik weet u wat dat kan zijn, – ze zei neem maar even wat cola kan goed zijn dat je suiker even wat lager is. Mij maak je zo alles wijs want pfff ik heb geen idee daarvan… dus nam cola en een bekertje viffit na. Heb hier ook gewoon een langere pauze genomen. maar ben niet gaan zitten. paar keer door me hurken gegaan en even beetje reken. als je gaat zitten gaan je voeten zo branden!  Oei lieverds ik zie de brug weer, die we vanochtend ook zijn over gegaan …dit betekend …. Dat de wedren heeeeeeeeel erg dichtbij is, tijd om uit te bliepen hihi … zo onwijs cool heb gewoon dag 1 uitgelopen! Bijna terug naar het hotel dan heerlijk in bad. Als  ik me niet vergis straks nog een fotoshootje doen, staan er nu 3 op stapel. Op het moment hoop ik ook dat ik ze alle drie kan doen, maar dat is de vraag….mede met  hoe gaan me’n voeten de aankomende dagen  aanvoelen?!!!! Heb ook duidelijk gezegd onder voorbehoud, want echt zijn toch best pittige 40 km per dag . Eerst ontspannen nu en op rust komen erg belangrijk morgen weer een dag!!

En wat een leuke dag was dit, het is weer geweldig gegaan… xxxjes en tot Morgen !!

 

 

Wandeldag 2 De dag van Wijchen 20 juli 2011

Goedeééé Morgen!!! Blackberry gegil suf neem ik op….” Goede morgen Lief ‘
(Tonnie belde me elk ochtend ,welke tijd dan ook wakker)

04.30 opstaan schat … o nee echt dit bed ligt zo lekker Tonnie. Ik weet niet hoor, gister me zelf zo verkeken op de kleding …. was veel warmer dan voorspelt was.
-Joh meid straks ben je weer van start! ( het is een geweldig Hotel echt ik bof, tegelijkertijd jeetje ‘wat moeilijk om die kamer achter me te laten!!! ) wilde mezelf bijna in 6 delen lopen, genieten, feesten….
Feesten laat ik overigens achter me want jemig ik heb meer behoefte aan een bad na 40 km lopen haha…
Peptalk zo lief uiteindelijk na min of 10. Ben ik toch uit dat heerlijke bed gestapt… weer naar de douche gehobbeld sproeier aan…. dit keer ff een koude douche ….”had moeite met wakker worden “shame on me”…hups naar de spiegel beetje make-up op doen. en me outfit van de dag aantrekken wat ik droeg:

wel me Idols 2007 auditie rokje die ik tevens bij k2 zoekt k3 aan had…. roze rokje dus… roze bodywarmer – witte legging – roze balletbeenwarmers – Spaanse sloffen en twee paar sokken en me kanten body eronder en roze bolero.

We gaan er weer voor. Keek nog eventjes heel boos naar mezelf en vroeg me eigen waarom deed je nu zo moeilijk over dat opstaan, ik wil geen dag missen!
Maar oef pijn in me rechterbeen afgelopen zaterdag werd ik aangereden dus best last van me been ( knie )Maar goed niet klagen maar dragen, je wil wat bereiken dus trap onder je reet en ga…show most go on! En het is me favoriete dag I love PINK!
Hups naar beneden … wil toch eventjes proberen te ontbijten! Liep het restaurant in pakte als eerste KOFFIE hahaha sorry hoor ben echt dol op koffie! toen liep ik door en pakte een paar broodjes kleine schattige leuke bolletjes brood 1 plakje worst en een gekookt ei!
Klaar, op naar de bus die voor de deur staat te wachten, op ons! (hotelgasten/wandelaars). mevrouw sterrenburg hier is u lunch… ik glimlachte vriendelijk dank je wel….wat gaat dat allemaal officieel zeg hihihi super cool !
Kwam aanlopen bij de bus….
Goede morgen jongedame… en zin in wandelen ? we hadden nu buschauffeur Jan ze hebben Erik van Tijn ingeruild (maar deze is net zo humoristisch als die andere blijkt )
In de bus begon iedereen te zingen potje met vet liedjes…. de buschauffeur zei nou jullie lijken wel nachtegaaltjes iedereen begon te grinniken… okay een andere meid in de bus, en nu bent u aan de beurt… wat doet de beste man…. die zet in met, do- re -mi de Nederlandse versie na het eerste deel begon hij weer Do en dat namen wij dus over hij vulde aan als Maria sound of music idee zangles !!!! Al met al een zeer leerzame vierdaagse van tij….Lolzz…
Me gemekker over niet op willen staan vergat ik helemaal. Ow wat was ik blij dat ik in de bus zat en we op weg gingen naar de wedren!!!.

Op de wedren aangekomen! ben ik gestart vanaf 06.21.

 Ik voel me helemaal niet lekker…ben net van start en pff kom gewoon even niet op gang… gelukkig is de muziek via me telefoon wel gezellig… maar nu ik nog haha!!!   Take a Break, kei snel misschien maar ik ben het even zat! Me ogen vallen nu even echt op een koffie momentje! Ben koud 14 min onderweg … en het gewoon even zat!!! Las dus nu ook echt een koffietijd momentje in… ik zet geen stap meer… (venijnige steken door me knie )
Terwijl ik me koffie zat te drinken zag ik allemaal wandelaars voorbij komen…. best mooi om te zien!!! Maarre nu is het om en nabij 07.14 lang genoeg opgeven als de donders er weer achter aan en lopen!!! Kom op zeg!!  Opgeven kan ik niet ik ga gewoon door nu trap onder me gat en gaan!!!

In Wijchen straks is er een de kans er dat ik Marco en Marcel zie, ” het zijn echt twee schatten!”
Bij Marco heb ik vorig jaar geslapen tijdens de vierdaagse!! Ik zou Marco bellen, maar me andere telefoon die waar het nr. instaat is op een of andere rot manier kapot gegaan gisteren!
Gelukkig heb ik er maar 3 bij me! maar beetje blond van mezelf het nummer staat in de andere!!! de kapotte dus!!!!! Nou dan hopen dat ik hem zie staan! straks…
Op het moment ben ik wel even licht geïrriteerd aan mezelf omdat ik daarnet zo lang heb stil gezeten,,,, maar okay ik loop weer!
Kreeg nog een lief berichtje net, van een van de “hyves vrienden” die ik heb! Bianca ik sta in Beuningen op je te wachten dan krijg je een knuffel…. “Grappig” eigenlijk heel lief hoe me hyves vrienden die me niet kennen me ineens komen steunen op de route,
Dat waardeer ik echt enorm.
dit Jaar is zo anders dan vorig Jaar zoveel leuker en ach het is misschien geen 30 graden…. maar echt super vervelend loop weer is het ook niet ….

                       nadeel is alleen je weet jezelf er niet echt op te kleden!

Ik gun mezelf nu echt even geen pauze meer…heb al lang genoeg stil gezeten en zo vroeg aan het begin…ik wil en moet op tijd terug zijn, straks weer een shoot… anders had ik niet zoveel zooi bij me gehad. Me hele kledingkast zit er ongeveer in. als ik het allemaal maar red….

“eigenlijk begin ik me te beseffen fotoshoots tijdens de vierdaagse leuk op de route zelf misschien maar niet naar 40 km lopen… afspraak is afspraak dus GO”

…. liep eventjes me gedachte in me hoofd dus beetje afwezig momentje,: ‘ hey meissie’ ineens voelde ik een arm om me heen…”een mede wandelaar die me kruiste” meis een stukje terug vorig jaar storten je in en liep je te huilen, maar nu ga je lekker zo te zien! Je bent een bikkel meid. Ik keek echt even op ! en ineens schoot me dat te binnen inderdaad vorig jaar gaf ze me een kroel en zei kom op meid je kan het!
“Echt hé” dit is zo leuk ,,, en onverwacht en prachtig om mee te maken we hebben nog even een paar km gebabbeld met elkaar en toen zijn we weer ons eigen tempo ingeslagen “eigen weg word beetje problematisch als je, je bedenkt dat je dezelfde route aan het lopen bent, op dat moment.” Wijchen in zicht tenminste een bord Wijchen

 (je word een heel stuk om Wijchen buitenrand heen gestuurd voordat je het plaatsje zelf binnen stapt en de gezelligheid je eindelijk tegemoet komt )
Beetje verbaasd vandaag dat er nog geen controle knip is geweest heb ik die gemist??? Denk van niet even goed blijven opletten nu anders loop ik terug…!

De gezelligheid van Wijchen Fantastisch weer vorig jaar was dit plaatsje waar ik dus sliep bij Marco langs de route heb ik in Wijchen dus echt enorm opgelet of ik Marco of Marcel zag staan ter vergeefs zoveel mensen en nopes heb hem niet gezien …
best wel even jammer maar moet weer door!! Nu door naar de rest….
er ontstond weer een gesprekje;
de man die ik na Wijchen tegen kwam. Liep dit jaar voor het eerst!
Waarom??… Hij begon zijn verhaal (zag duidelijk een beetje vermoeidheid op zijn gezicht ) ik luister wel en liep even met hem op.

(Ik ben vandaag jarig vertelde hij,,, een vriendin van mij ook …Meneer van harte gefeliciteerd….toen kwam er een verhaal achteraan waardoor ik op me lip beet en misschien net te snel gefeliciteerd uit had geroepen… die vriendin is een jaar geleden overleden 2 dagen voor haar verjaardag (38)…ze was me beste maatje in vriendschapsvorm gezien “het kippenvel liep over me rug” vandaag loop ik voor haar en het voelt net of ze heel dichtbij is ze wilde de vierdaagse ook lopen… ik zei de man …. ik weet zeker dat ze heel dichtbij is en dit een prachtig gebaar vind mijn volle respect voor u meneer!! ) en ik weet zeker dat het u gaat lukken.

Maar ook hij zei; ik loop hem voor het eerst en echt het is prachtig wel zwaar maar ook erg leuk!!! gemengde gevoelens zijn echt normaal denk ik als je alle verhalen die je onderweg te horen krijg naast elkaar legt
na een 3 km ben ik weer wat harder gaan lopen , de man bedankten me nog, geen probleem meneer tis altijd fijn je verhaal even kwijt te kunnen!!! ik wens u heel veel suc6 maar het gaat helemaal goed komen op naar vrijdag !!!

Nu op naar Beuningen…. ben benieuwd of ik die hyves vriend daar wel zie…. want tis zo mega druk overal met kei lieve mensen die je toe juichen vet gaaf!!! even later verderop liep ik met twee knullen die 50 liepen “hahaha de ene op Crocks van die rubberen klompen dingen”… ‘ik was dus duidelijk niet de enige die makkelijkheid verkoos boven goede steun”… we hebben tot aan de rotonde gelopen in Beuningen, daar ben ik afgehaakt… dit omdat die Hyves vriend er echt was huh… helemaal verbaasd een dikke knuffel en speed babbel en weer verder op naar de waalkade en de roze buurt Nijmegen zo gaaf!!!!

ai, ai, ai en toen was er regen!!! net de waalkade op aan het lopen begint het hier te regen ….okay dan ik ben dus al nat nu, kan mij het boeien…nee ben bijna op de wedren terug

straks heerlijk in bad en nog wat is kijken ow we moeten nog …………..km 5 ofzo? anyway

“Vlak voor de kermis op de Waalkade zie ik ineens John staan met zijn camera.
Deze man heeft me vorig jaar dag 4 op de wedren gefotografeerd na behalen van me vierde dag
nou zeg wat leuk,,,, ik schoot even aan de kant en begroeten hem ….Jeetje joh wat onwijs leuk!!! u hier te treffen … gelijk kwam het gesprek leuk opgang, Hij maakte ondertussen wat foto s van voorbijkomende wandelaars in aparte outfit…of details … ik maak van jou ook even wat foto s Bianca is dat goed? Natuurlijk zo cool foto s op de waalkade echt gaaaaaaaaaaaaf! Bedankte de john vriendelijk zie u vast van de week anders sms ik wel vrijdag als ik er ben! ,,,
Nu begonnen de laatste km van de 2de dag echt en door alle leuke gezelligheid ondanks de regen en paraplu’s was de sfeer PINK en enorm gezellig… de laatste meters feesten door wandelen en was het regenbuitje letterlijk alleen voor de stof LOL…..haha

“Maar schatjes ik kan nog veeeeeeeeeeel meer schrijven maar ga nu toch echt even uit scannen … Dag 2 zit erop!!!! Finishtijd:14:19 uur ”

en nu vliegen naar het Hotel en in BAD  ben er helemaal aan toe!!!!!! wederom iedereen heel erg bedankt voor de lieve tweets, pb-tjes, krabbels, mailtjes, smsjes, ping , whatsapp en noem maar op me Blackberry heeft weer netjes zijn werk gedaan haha

Tot morgens knuffels  x

Plaats een reactie